Training Lab
Grochowska 301/305, Warszawa

Running

01
Kompleksowe zajęcia biegowe
02
Przygotowanie siłowe oraz poprawa techniki
03
Obozy oraz wspólne starty w biegach górskich
przesuń w dół
Bez względu na to czy chcesz poprawić życiówkę na 10km, przygotować się do maratonu, wejść na wymarzony szczyt lub wziąć udział w swoim pierwszym górskim biegu - udział w zajęciach RUNNING pomoże Ci osiągnąć cel. Głównym założeniem zajęć jest przywrócenie przyjemności z biegania oraz utrzymanie sprawności ogólnej na najwyższym możliwym poziomie.
Trening składa się z:
  • zajęć biegowych - treningi na pobliskiej bieżni lub w parku - zróżnicowane formy: dłuższe interwały, praca nad tempem, sprinty. W trakcie zajęć duży nacisk kładziemy na poprawę techniki biegu.
  • przygotowania siłowego - zajęcia na sali oparte na ćwiczeniach plyometrycznych, zwinnościowych i siłowych. Trening poprawiający moc oraz reaktywność, niezbędne, aby biegać bezpiecznej i szybciej.
  • biegania w zróżnicowanym terenie - wspólne treningi w pobliskiej Falenicy są świetnym przygotowaniem pod bieganie w górach oraz wartościowym czasem spędzonym w naturze.
  • obozów w górach oraz wspólnych wyjazdach na imprezy biegowe - wyznaczanie sobie celu pozwala zachować motywację na wysokim poziomie, zaś możliwość sprawdzenia swoich umiejętności w terenie ukazuje efekty codziennych treningów.

Grafik zajęć Running

Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Sobota
Niedziela
06:30
06:30
PLYO/Running
09:00
09:00
PLYO/Running
16:00
16:00
PLYO/Running
17:15
17:15
PLYO/Running
18:30
18:30
PLYO/Running
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.