Training Lab
Grochowska 301/305, Warszawa

Grafik

Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Sobota
Niedziela
19:15
19:15

RODZAJE ZAJĘĆ

Zajęcia Grupowe

Podstawowa jednostka treningowa w Labie, czyli sztandarowe Indywidualne Zajęcia Grupowe. Podczas ćwiczeń poznasz najlepsze narzędzia ze wszystkich sportowych aktywności. Przekrojowy plan ma na celu rozwinięcie każdej cechy motorycznej naszego organizmu. W trakcie zajęć poprawisz sprawność w ruchach gimnastycznych (drążki, poręcze, kółka, liny), zbudujesz siłę przy użyciu obciążeń zewnętrznych (sztangi, hantle, kettle, piłki lekarskie), nauczysz się generować moc i poprawisz szybkość (plyometria, sprinty), a także solidnie popracujesz nad kondycją (ergometry, rowery, skakanka, skrzynie). Oczywiście zrobisz jeszcze masę innych, fajnych rzeczy, ale nie chcemy Cię zanudzać nadmiarem treści ;-) .
Twój poziom zaawansowania nie ma znaczenia - trening układamy każdemu indywidualnie, w zależności od możliwości organizmu, ograniczeń wynikających z kontuzji i "dyspozycji dnia".

Trening Sylwetkowy*

Zajęcia skupiają się na maksymalnej poprawie sylwetki. Składają się z dwóch części: pierwszej, kształtującej i siłowej/kulturystycznej - różnej dla Pań oraz Panów, kładąc nacisk na priorytety obu płci. Drugą jest wykonywany wspólnie trening wytrzymałościowy, którego celem jest spalenie większej ilości kcal, rozwój układu sercowo-naczyniowego i poprawa zdolności wysiłkowych.

Umiejętne połączenie obu dziedzin - treningu siłowego z aspektem wydolnościowym, świetnie sprzyja rekompozycji składu ciała, a więc spalania tkanki tłuszczowej, przy jednoczesnej aktywacji tkanki mięśniowej. Podział ćwiczeń na grupę dla Pań i Panów jest zaś gwarantem tego, że najbardziej przybliża do osiągnięcia rzeczywistego celu sylwetkowego.

Zajęcia prowadzi Paweł Raczyński.

*Treningi odbywają się w małych grupach i cyklach 12-tygodniowych. Klubowy karnet ich nie obejmuje. Po więcej informacji zapraszamy do zakładki Kontakt :-)

Podnoszenie Ciężarów

Poniedziałek, środa, piątek, niedziela:

Zajęcia klubowej sekcji Podnoszenia Ciężarów. Przeznaczone dla osób już obytych ze sztangą, znających technikę wykonywania poszczególnych ćwiczeń i dążących do poprawy swoich wyników w Rwaniu oraz Podrzucie. Nowatorski plan treningowy, autorstwa wielokrotnego Mistrza Polski i światowego medalisty Macieja Przepiórkiewicza, łączy w sobie zarówno zaawansowane formuły ciężarowe, jak i pracę nad ogólną sprawnością. Multum ćwiczeń akcesoryjnych, przemyślany program, dbanie o jakość powtórzeń i progres w podrzucanych kilogramach - oto sekcja Weightlifting w telegraficznym skrócie.

Wtorek, czwartek:

Zajęcia dźwigania dla osób początkujących. Serdecznie zapraszamy wszystkich, którzy chcieliby rozpocząć przygodę ze sztangą. Treningi skupiają się na bardzo dokładnej nauce podstawowych wzorców ruchowych: przysiadu, martwego ciągu, bazowych wersji rwania oraz zarzutu, wyciskania nad głowę oraz elementów sprawności, niezbędnej do prawidłowego podnoszenia ciężarów. Zajęcia prowadzi Artur Piotrowski.

Gimnastyka

Zajęcia przeznaczone dla tych Klubowiczów, którzy chcieliby poszerzyć swoje umiejętności w ćwiczeniach z wykorzystaniem masy ciała. Mix elementów znanych jako gimnastyka, kalistenika, street workout - treningi zwiększą siłę, poprawią kontrolę w przestrzeni i stabilizację. Obowiązkowy punkt dla wszystkich, pragnących technicznie stać i chodzić na rękach, robić siłowe wspierania (ang. muscle up), wszystkie wariacje pompek i podciągnięć na drążku oraz szereg innych ruchów, zarówno efektownych wizualnie, jak i efektywnych dla całego układu mięśniowego.

Zajęcia prowadzi Vlad Abier.

Joga & Rozciąganie
Zajęcia usprawniają funkcjonowanie układu ruchu, zapobiegają kontuzjom, stabilizują ważne odcinki ciała oraz zwiększają jego elastyczność. Łączą klasyczną formę jogi z nowoczesnym movementem. Poprawiają rozciągnięcie wszystkich mięśni, a także uczą pracy nad oddechem i osiągania stanu głębokiej relaksacji. Absolutny MUST dla wszystkich dbających o swoje zdrowie. Zajęcia prowadzą: Patrycja Ożóg (rano) oraz Michalina Kobosko (wieczorem).
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.