Training Lab
Grochowska 301/305, Warszawa

Grafik

Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Sobota
Niedziela
06:30
06:30
Zajęcia grupowe
06:30
Zajęcia grupowe
06:30
Poczuj Się!
06:30
Zajęcia grupowe
06:30
Zajęcia grupowe
09:00
09:00
Zajęcia grupowe
09:00
Zajęcia grupowe
09:00
Poczuj Się!
09:00
Zajęcia grupowe
09:00
Zajęcia grupowe
09:00
Trening biegowy
09:00
Podnoszenie ciężarów Intro
10:30
10:30
Poczuj Się!
10:30
Podnoszenie ciężarów
16:30
16:30
Zajęcia grupowe
16:30
Zajęcia grupowe
16:30
Poczuj Się!
16:30
Zajęcia grupowe
16:30
Zajęcia grupowe
18:00
18:00
Zajęcia grupowe
18:00
Zajęcia grupowe
18:00
Poczuj Się!
18:00
Zajęcia grupowe
18:00
Zajęcia grupowe
19:30
19:30
Zajęcia grupowe
19:30
Zajęcia grupowe
19:30
Poczuj Się!
19:30
Zajęcia grupowe
19:30
Zajęcia grupowe
21:00
21:00
Cardio
21:00
Cardio
21:00
Podnoszenie ciężarów
21:00
Cardio
21:00
Podnoszenie ciężarów

RODZAJE ZAJĘĆ

Zajęcia grupowe

Podstawowa jednostka treningowa w Labie. Dostępna dla każdego, niezależnie od poziomu zaawansowania. Więcej czytaj tutaj.

Cardio

Unikalne połączenie treningu wydolnościowego z siłowym. Zajęcia dla wszystkich, którzy chcą skupić się na poprawie sylwetki; także tych odchudzających się, z uwagi na duży wydatek energetyczny. Zestawienie ćwiczeń kulturystycznych i aktywności zwiększających zdolności wysiłkowe.

Poczuj Się!

Zajęcia angażują do pracy nie tylko mięśnie, ale i tkankę łączną je otaczającą - powięź. Usprawniają funkcjonowanie układu ruchu, zapobiegają kontuzjom, stabilizują ważne odcinki ciała oraz zwiększają jego elastyczność.

Trening biegowy

Zajęcia na bieżni tartanowej lub w parku. Nacisk kładziony jest na naukę techniki biegu, zwiększenie wydajności w wysiłkach sprinterskich oraz poprawę zdolności lokomocyjnych.

Podnoszenie ciężarów

Regularne treningi klubowej sekcji Dwuboju Olimpijskiego. Dla osób z doświadczeniem w dźwiganiu lub uczestników zajęć Intro, którzy dostaną zielone światło od Trenera Maćka. Więcej czytaj tutaj.

Podnoszenie ciężarów Intro

Zajęcia wprowadzające dla wszystkich adeptów Dwuboju. Fundamenty, na które składa się znajomość bazowych wzorców ruchowych oraz przygotowanie fizyczne do efektywnego dźwigania. Dla wszystkich, którzy chcą dołączyć do sekcji Weightlifting i/lub pracować nad skocznością, eksplozywnością oraz siłą.

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.