Training Lab
Grochowska 301/305, Warszawa

Grafik

Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Sobota
Niedziela
06:30
06:30
Cardio
06:30
Functional Bodybuilding
06:30
Movement
06:30
Running
06:30
Weightlifting
09:00
09:00
Cardio
09:00
Functional Bodybuilding
09:00
Movement
09:00
Running
09:00
Weightlifting
09:00
Running
10:30
10:30
Movement
16:30
16:30
Zajęcia grupowe
16:30
Zajęcia grupowe
16:30
Movement
16:30
Zajęcia grupowe
16:30
Zajęcia grupowe
18:00
18:00
Zajęcia grupowe
18:00
Functional Bodybuilding
18:00
Movement
18:00
Zajęcia grupowe
18:00
Weightlifting
19:30
19:30
Cardio
19:30
Zajęcia grupowe
19:30
Movement
19:30
Running
19:30
Zajęcia grupowe
21:00
21:00
Zajęcia grupowe
21:00
Zajęcia grupowe
21:00
Weightlifting
21:00
Zajęcia grupowe
21:00
Weightlifting

RODZAJE ZAJĘĆ

Functional Bodybuilding

Gratka dla wszystkich, którzy chcą skupić się na budowie estetycznej sylwetki, jednocześnie unikając siłownianej nudy. Treningowe rozwiązanie zarówno dla tych, którzy pragną zwiększyć masę mięśniową, jak i osób chcących zgubić niepotrzebne kilogramy. Zajęcia skupiają się na treningu całego ciała przy użyciu obciążeń zewnętrznych: sztang, hantli, sań, piłek lekarskich oraz drążków, poręczy i lin, na których zmagamy się z ciężarem swojego ciała. Nowatorskie podejście do kulturystyki, zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych trenujących. Functional BodyBuilding to poprawa sylwetki, więcej siły i sprawności, w efekcie wzrost pewności siebie i zadowolenia!

Zajęcia grupowe

Podstawowa jednostka treningowa w Labie. Dostępna dla każdego, niezależnie od poziomu zaawansowania. Więcej czytaj tutaj.

Cardio

Zajęcia są połączeniem biegania, pracy na ergometrach oraz rowerze z intensywnym treningiem na sali. Obciążenie własnego ciała, sztangi, hantle, sanki, skrzynie, skakanki i wiele innych. Wszystkie narzędzia, które przysłużą się budowie kondycji, spaleniu dużej liczby kcal oraz są sprzymierzeńcami szczupłej sylwetki. Cardio to wysoka intensywność, dużo wylanego potu i przyjemne zmęczenie na koniec. Zajęcia dla każdego, niezależnie od stopnia zaawansowania. Idealne dla osób spędzających dużo czasu w pozycji siedzącej, np. podczas pracy biurowej. Poprawa wydolności i solidne rozruszanie całego ciała gwarantowane!

Movement
Unikalny trening z obciążeniem własnego ciała. Dla wszystkich fanów metody animal flow, jogi oraz entuzjastów Ido Portala. Zajęcia Movement angażują do pracy nie tylko mięśnie, ale i tkankę łączną je otaczającą - powięź. Usprawniają funkcjonowanie układu ruchu, zapobiegają kontuzjom, stabilizują ważne odcinki ciała oraz zwiększają jego elastyczność.
Intensywność zajęć jest różna, natomiast zawsze dopasowana do Twoich możliwości. Ważną częścią treningu jest praca nad oddechem, rozluźnianie spiętych obszarów i wprowadzanie się w stan głębokiej relaksacji.
Running

Zajęcia na bieżni tartanowej, w parku lub sali Training Lab. Running to kompleksowa nauka wzorców ruchowych w trakcie biegu i tym samym poprawa zdolności wysiłkowych w jego trakcie. Na plan składają się sprinty, zmienne tempo, długie wybiegania, ogólna poprawa motoryki, szybkości i skoczności. Zajęcia zarówno dla stricte biegaczy, jak i osób traktujących bieganie jako aktywność dodatkową. Chcesz poprawić czas w maratonie, na 10 km lub 400m? Uwielbiasz chodzić po górach, ale czujesz, że brakuje kondycji? Przebieżka po okolicy sprawia Ci radość i pozwala się wyłączyć, ale wiesz, że nie biegasz poprawnie technicznie? Niezależnie od celu: zajęcia Running są dla Ciebie!

Weightlifting

Zajęcia dla wszystkich, którzy uwielbiają pracę ze sztangą. Niezależnie czy masz aspiracje na dołączenie do klubowej sekcji Podnoszenia Ciężarów czy też zwyczajnie chcesz poprzerzucać sporo kilogramów po ciężkim dniu - Weightlifting będzie świetnym wyborem. Trening skupia się na budowie siły, umiejętności generowania mocy, pracy nad eksplozywnością i atletyką. Zajęcia dla każdego: formuły zostaną dopasowane indywidualnie, zaś początkujące osoby pracują na prostszych elementach niż osoby bardziej zaawansowane. Pokażemy Ci, że trening ciężarowy nie musi być nudny!

Weightlifting Intro

Zajęcia wprowadzające dla wszystkich adeptów Dwuboju. Fundamenty, na które składa się znajomość bazowych wzorców ruchowych oraz przygotowanie fizyczne do efektywnego dźwigania. Dla wszystkich, którzy chcą dołączyć do sekcji Weightlifting i/lub pracować nad skocznością, eksplozywnością oraz siłą.

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.