Training Lab
Grochowska 301/305, Warszawa

Grafik

Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Sobota
Niedziela
06:30
06:30
06:30
06:30
06:30
09:00
09:00
09:00
09:00
09:00
10:00
10:00
16:30
16:30
16:30
16:30
16:30
18:00
18:00
18:00
18:00
18:00
19:30
19:30
19:30
19:30

RODZAJE ZAJĘĆ

Zajęcia Grupowe

Podstawowa jednostka treningowa w Labie, czyli sztandarowe Indywidualne Zajęcia Grupowe. Podczas ćwiczeń poznasz najlepsze narzędzia ze wszystkich sportowych aktywności. Przekrojowy plan ma na celu rozwinięcie każdej cechy motorycznej naszego organizmu. W trakcie zajęć poprawisz sprawność w ruchach gimnastycznych (drążki, poręcze, kółka, liny), zbudujesz siłę przy użyciu obciążeń zewnętrznych (sztangi, hantle, kettle, piłki lekarskie), nauczysz się generować moc i poprawisz szybkość (plyometria, sprinty), a także solidnie popracujesz nad kondycją (ergometry, rowery, skakanka, skrzynie). Oczywiście zrobisz jeszcze masę innych, fajnych rzeczy, ale nie chcemy Cię zanudzać nadmiarem treści ;-) .
Twój poziom zaawansowania nie ma znaczenia - trening układamy każdemu indywidualnie, w zależności od możliwości organizmu, ograniczeń wynikających z kontuzji i "dyspozycji dnia".

Team Trening

Nasza sobotnia propozycja dla amatorów mocnego treningu i zwolenników arystotelesowskiej koncepcji człowieka jako istoty społecznej. Team Trening to solidne 90 minut zróżnicowanego wysiłku, wykonywanego w parach lub większych zespołach. Jeżeli chcesz w sobotnie popołudnie bezkarnie zjeść (a może wypić?) więcej kalorii, to Team Trening z pewnością jest dla Ciebie!

Joga & Rozciąganie
Zajęcia usprawniają funkcjonowanie układu ruchu, zapobiegają kontuzjom, stabilizują ważne odcinki ciała oraz zwiększają jego elastyczność. Łączą klasyczną formę jogi z nowoczesnym movementem. Poprawiają rozciągnięcie wszystkich mięśni, a także uczą pracy nad oddechem i osiągania stanu głębokiej relaksacji. Absolutny MUST dla wszystkich dbających o swoje zdrowie. Prowadzone przez pionierkę jogi w Polsce, Ewelinę Godlewską.
Podnoszenie Ciężarów

Zajęcia klubowej sekcji Podnoszenia Ciężarów. Przeznaczone dla osób już obytych ze sztangą, znających technikę wykonywania poszczególnych ćwiczeń i dążących do poprawy swoich wyników w Rwaniu oraz Podrzucie. Nowatorski plan treningowy, autorstwa wielokrotnego Mistrza Polski i światowego medalisty Macieja Przepiórkiewicza, łączy w sobie zarówno zaawansowane formuły ciężarowe, jak i pracę nad ogólną sprawnością. Multum ćwiczeń akcesoryjnych, przemyślany program, dbanie o jakość powtórzeń i progres w podrzucanych kilogramach - oto sekcja Weightlifting w telegraficznym skrócie.

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.